zaterdag 2 juni 2012

♥ ♥ ♥ ♥

Hi allemaal,

Dit zal voorlopig mijn allerlaatste artikel zijn. Omdat ik het heel erg druk heb met school, het ik niet zoveel tijd meer op te bloggen. Daarom stop ik met mn blog. Ik vind het heel erg jammer, maar het lukt gewoon allemaal niet meer. Er is in een maand heel erg veel gebeurd, mn oma is overleden, het is uitgegaan met mn vriendje, en nog veel meer andere prive dingen. Ik heb het hier erg moelijk mee en ik hoop dat jullie ook zullen begrijpen dat ik nu stop met FAIRNESS. Het spijt me heel erg, maar misschien kom ik terug! :) In iedergeval heel erg bedankt voor het volgen & voor het kijken om mn blog! Stiekem zal ik het ook wel missen, maar ik denk dat het beter is om te stoppen zodag ik niet elke dat nog ff snel een boring post stuur. Kate heeft het ook druk met haar opleiding en samen hebben we besloten om ( miss. tijdelijk ) te stoppen.

Wel ga ik nog swatchen, dit doe ik voor A beauty and fashion thing.

http://lovelybeautyfashion.blogspot.nl/

Misschien zie ik jullie weer! Veel succes & plezier met bloggen allemaal!

heel veel liefs,
Lauren. ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten